Retourneren en omruilen


Natuurlijk hopen we dat je tevreden bent met je Hoffz Interior aankoop, maar mocht dit niet zo zijn dan is dit geen probleem.
We accepteren retourzendingen voor alle artikelen met een volledige refund binnen 14 dagen na ontvangst.

We nemen graag ons retourbeleid met je door, voor het geval je bestelde items niet zijn wat je ervan had verwacht.


Retourbeleid 

-    Je hebt 14 dagen vanaf de ontvangstdatum om je product(en) te retourneren. Dus wanneer je de bestelling ontvangt, raden we je aan de originele verpakking niet meteen weg te gooien. Mocht het nodig zijn, dan kun je hierin eventueel een artikel in retourneren.

-    Artikelen met gebruikssporen, krassen of beschadigingen worden niet geaccepteerd en teruggestuurd naar de afzender.

-    Let op! Hoffz Interior items die bij een van onze dealers zijn besteld, kunnen niet worden geretourneerd bij Hoffz Interior. 

-    Sale artikelen kunnen niet geretourneerd worden. 

-    De verzendkosten van het retourneren van artikelen zijn volledig voor de klant. Eventuele schade die ontstaat tijdens de retourzending is voor rekening en verantwoordelijkheid van de klant. 

-    We raden aan om de retourzending met een track en trace code te verzenden, want mocht deze onderweg zoek raken kunnen wij geen verantwoordelijkheid nemen. 

-    Wanneer je een pakket verzendt dat onvoldoende gefrankeerd is, zullen we de extra kosten die het met zich meebrengt in mindering brengen met het uit te keren bedrag van je retour zending.


Retour aanmelden via het retourformulier

Voordat je een aankoop retourneert, dien je binnen 14 dagen na de leverdatum een email te sturen naar support@hoffz.nl. Dit, zodat we weten dat het pakket onderweg is. Na 14 dagen worden retouren niet meer geaccepteerd.

1.    Plaats het artikel in de originele verzenddoos of een andere stevige kartonnen doos.

2.    Vul het retourformulier volledig in en doe het in de doos. Sluit de doos en maak deze goed dicht met tape.

3.    Plak het meegeleverde retourlabel goed zichtbaar op de doos.
Je kunt het pakket met het retourformulier opsturen naar:

Hoffz Interior
t.a.v. Retouren Webshop
Venrayseweg 214
5928 RJ Venlo
Nederland


Aankoopbedrag retour

Zodra de retourzending is verwerkt, ontvang je een emailbevestiging. Het bedrag wordt binnen 14 werkdagen teruggestort via de oorspronkelijke betaalmethode.

Ruilen

Artikelen van je online bestelling kunnen niet omgeruild worden voor een ander artikel. Artikelen kunnen alleen worden geretourneerd voor een refund. Als je een artikel wilt ruilen, raden we je aan om het ongewenste artikel te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen voor het juiste artikel of de juiste maat.

Beschadigde goederen ontvangen?

We raden onze klanten aan om alle artikelen binnen 24 uur na ontvangst van de goederen te controleren. 
Beschadigde goederen ontvangen? Wat vervelend! Onze excuses, we zullen zorgen voor een gepaste oplossing. Stuur een email naar support@hoffz.nl met de volgende informatie:

-    Een kopie van de factuur of ordernummer
-    Een duidelijke foto van de schade
-    Een korte omschrijving van de schade (en hoe deze is ontstaan indien van toepassing)


Verkeerd artikel ontvangen of ontbreekt er een deel van de bestelling?

Ondanks dat we met grote zorg alle orders picken en inpakken, kan het zijn dat er toch een verkeerd artikel geleverd is. 
Allereerst onze excuses voor het ongemak! We zullen natuurlijk zorgen voor een gepaste oplossing.
Stuur een email naar support@hoffz.nl met de volgende informatie:


-    Een kopie van de factuur of ordernummer
-    Een korte, duidelijke omschrijving van wat er verkeerd geleverd is of ontbreekt bij de bestelling.


Is er iets kapot gegaan binnen de garantie periode?

Na ontvangst van de producten, geven wij een garantie van 12 maanden op de kwaliteit van het product. Als er binnen deze periode een probleem is met het product, stuur dan een email naar support@hoffz.nl. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.


Wil je een bestelling annuleren?

Zodra een bestelling is geplaatst en de betaling is voldaan op www.hoffz.nl, is er geen weg meer terug, sorry! Zodra je de bestelling hebt ontvangen, kun je deze retourneren, zoals hierboven beschreven.

Voor andere vragen, aarzel niet om ons te mailen op support@hoffz.nl

CONTACT

Wilt u meer informatie over ons of over onze producten, neem dan vrijblijvend contact met ons op.